mandag 9. november 2009

Hmm, jaaaa!

Japp, da har jeg bestemt meg for å blogge!
Har funnet mange blogger rundt om på internett som samsvarer med det jeg tenker og føler, og kjenner nå at jeg også behøver å "sleppe" ut litt av det trykket som finns inne i meg...som det nesten ikke er noen som vet om...!Orker nemlig ikke å forklare meg hele tiden, blir bare mer tydlig for meg selv at jeg faktisk ikke kan få barn...det er mitt store, største problem her i livet..mitt lodd...faen! Det er det eneste jeg har visst hele livet, at jeg ville ha barn..og hva skjer? jo, alle rundt meg skyter ut unger, men skjer det no i min mage? nei...

Så, det er nok det min lille blogg kommer handle om, min (noen vil kanskje si bitterhet, men jeg vil ikke kalle det det enda..) helvetes vei til drømmens virkelighet...!

1 kommentar: